zondag 4 oktober 2009

VW-Speed member Alberto



Naam: Alberto vd meer

Bijnaam/nickname: Op het werk Turbo, op internet Alberto

Leeftijd: 38

Beroep: Chauffeur auto transport

Wat staat er allemaal op de oprit: Passat 35i gt, Jetta 1.3, Jetta 1.6, Toyota Corolla, Mercedes-benz Actros 2541

Aan welke auto heb je de mooiste herinnering: Volvo T5R

Wat is je droomauto: dromen zijn bedrog

Welke shows/meetings bezocht je in 2009: Speed Midwinter, Elf steden tocht, Burgum, Outlaws, MIVW, Speed Summer Meet, enz

Welke show heeft de meeste indruk gemaakt: De Summershow van VW-Speed, alles gewoon boven verwachting, hoeveelheid auto's, het weer, de lokatie en de reacties na afloop.

Wat wordt de hit/rage van 2010 in de VW scene: Geen idee, mijn smaak is erg ruim

Snelle vragenronde

Aircooled of Watercooled: Voorkeur watercooled

Eendelig of meerdelig: Meer

Lucht of schroeven: Schroeven

Show or Go: Go

Nederland of een ander land: Fryslân

Trailer of rijden : rijden

Spuiten of orgineel lak : orgineel

Imitatie of orgineel : orgineel

Hoe kwam je bij VW-Speed:

Paar jaar geleden al eens naar Lichtenvoorde geweest voor de Midwintermeet.
Meeting was druk bezocht en maakte goeie indruk op me.
Naar een paar jaar overal en nergens in de organisatie te hebben gezeten
o.a. team fryslan, en V.A.G fryslan, vond ik niet meer wat ik zocht,
drukte op het werk maakte dat ik VAG fryslan heb verlaten, druk, crisis, enz. enz.
Maar toch bleef het kriebbelen, tijd voor een clubje.
De Jetta mannen zaten bij Speed en na een avond op de Speed site toch maar eens een mail gestuurd naar Chris.
En zie daar, ik mocht er bij en ik heb geen spijt, is gezellig, en op een eigen meeting de handen laten wapperen
Iets neer zetten waar iemand anders nog lang over zal praten, prachtig werk
Vrienden club over het hele land heen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten