zondag 27 september 2009

foto's van VW Audi meeting van VW Team Brabant online!


Vanochtend ging om half 9 de wekker. Ik had rond de klok van 10:00 uur afgesproken bij de Texaco in Heteren. Daar zouden Bugs en Ivo komen. Iets na 10 uur kwamen ze aantuffen met de Audi. Direct na aankomst besloten we maar door te rijden richting Wijchen, daar zouden we bij Erik ff op de koffie gaan, om vanaf daar dan richting Oss te rijden.

Rond de klok van 11 uur waren we geloof ik op het meeting terrein in Oss. Meteen bij de ingang al een hoop bekenden en op een gegeven moment werd ik verzocht door te rijden, want ik scheen de boel een beetje op te houden.

Snel de auto geparkeerd en een poging ondernomen om snel een paar foto's te schieten. Met veel pijn en moeite is dit gelukt :)

Het weer zat gruwelijk mee, daardoor was de opkomst zeer goed. Wat betreft de auto's was er van alles wat, van hokken, tot aan de dikke wagens. De dames en heren van VW Team Brabant hebben hun best gedaan wat betreft de aankleding, zag er allemaal goed uit en het sfeertje was als vanouds goed. Ik heb me weer een dag kostelijk vermaakt.

Brabant bedankt !!

Foto's staan inmiddels online op www.vw-speed.nl in de gallery

Geen opmerkingen:

Een reactie posten